Un cap de setmana ple de castells

maig 15, 2023

Els Xiquets del Serrallo fan doble actuació, dissabte, a Terrassa on el temps obliga a fer la diada a l'interior i, diumenge, al Port de Tarragona a l'acte de la […]

Els Xiquets del Serrallo fan doble actuació, dissabte, a Terrassa on el temps obliga a fer la diada a l'interior i, diumenge, al Port de Tarragona a l'acte de la primera escala del MSC Magnifica a Tarragona.

Diada indoor de castells de 6 amb tot de camises blaves

La Diada pel Local dels Castellers de Terrassa, conjuntament amb Capgrossos de Mataró, s'ha transformat en una diada indoor, al local dels Castellers de Terrassa situat al carrer Pasteur, perquè la pluja ha aparegut al Parc de Sant Jordi.

L'absència prevista d'efectius de tronc ha portat a fer tres castells de 6, ferms i lleugers. El 3 de 6 i el 4 de 6 sense història han donat pas al 4 de 6 amb l'agulla. Totes les estructures portaven estrenes al tronc i han servit a la canalla per continuar treballant amb els més petits.

Dos pilars de quatre han tancat una diada indoor on les tres colles portem camises blaves.

Capgrossos de Mataró ha fet el 4 de 8, el 2 de 7, el 5 de 7 i el pilar de 5. Els amfitrions egarencs han fet el 4 de 7, el 4 de 6 amb l'agulla, el 3 de 7, després d'un intent desmuntat, i el pilar de 5.

Inaugurem la temporada de creuers al Port de Tarragona

Diumenge, lluny de l'amenaça de pluja, la colla serrallenca va participar de l'acte inaugural de la primera escala del creuer MSC Magnifica organitzat pel Port de Tarragona i l'empresa Global Port Holding.

Previ a aquest acte, que es va celebrar a l'interior del creuer, els Xiquets del Serrallo van descarregar el 3 de 6 i el 4 de 6 al Moll de Balears. Durant el desembarcament dels creueristes, els de la camisa blava van enlairar 2 pilars de 4. Vam finalitzar amb un pilar de 4 de comiat.

Actuacions com aquestes contribueixen a la difusió del fet casteller i ajuden a fer més gran el patrimoni cultural de la ciutat tal