Divendres 12 de febrer els Xiquets del Serrallo inicien els assajos, donant d’aquesta manera, el tret de sortida a la temporada 2016.
El Tinglado 4 (T4), local provisional dels de la camisa blava, situat al Port de Tarragona obrirà les portes als castellers i a totes aquelles persones que vulguin venir a provar l’experiència castellera a les 19.00 hores. Hora en que començarà l’assaig de Canalla i l’Escola de Castells. Tot seguit a les 20.30 hores s’iniciarà el primer assaig General que s’allargarà fins a les 22:00 hores.
En acabar l’assaig, hi haurà un pica-pica per a tots els castellers i participants d’aquest primer assaig.
Cal recordar que els assajos continuaran sent els dimarts i els divendres, com sempre, a les 19:00 h i a les 20:30 hores.
Demà doncs, comença un llarg camí que inicia Jonathan LaFuente, amb tota la seva tècnica, i que ha de portar els Xiquets del Serrallo als objectius marcats. Uns objectius ambiciosos que només és podran aconseguir amb esforç, dedicació, constància i moltes ganes de fer de cada assaig o diada la millor de la temporada.
Ja ho veieu, aquesta no serà una temporada per quedar-se a casa i per començar de la millor manera divendres caldrà enfaixar-se novament. Us hi esperen a tots!
Edseveniment a Facebook: https://www.facebook.com/events/185259431838128/
