Primera diada i primer castell de set per als Xiquets del Serrallo

març 31, 2025

Els serrallencs descarreguen el 3 de 7 després d'un intent desmuntat i completen el 5 de 6 i el 4 de 6 amb l'agulla en la primera diada de l'any. […]

Els serrallencs descarreguen el 3 de 7 després d'un intent desmuntat i completen el 5 de 6 i el 4 de 6 amb l'agulla en la primera diada de l'any.

La plaça Bisbe Bonet del Serrallo va tornar a veure castells amb la primera diada de la temporada dels Xiquets del Serrallo. Amb ganes de retrobar-se amb la camisa blava a plaça, la colla marinera va afrontar la seva estrena amb una actuació treballada davant la seva gent i acompanyats pels Castellers de Castelldefels.

Els serrallencs van obrir la seva actuació amb el 3 de 7, que en un primer intent es va haver de desmuntar abans de la col·locació dels dosos. Lluny de fer-se enrere, la colla va refer el castell i el va descarregar amb solvència en el segon intent. Així, els Xiquets del Serrallo van poder celebrar el primer castell de set descarregat de la temporada.

En segona ronda, la colla va apostar pel 5 de 6 amb l’objectiu de fer passar dos poms de canalla i guanyar confiança. La construcció es va anar deformant després de les dues altes, i es va haver de treballar de valent durant la descarregada. Per tancar les rondes de castells, la colla va optar pel 4 de 6 amb l’agulla, completat amb seguretat.

La primera actuació de l’any es va rubricar amb un pilar de 5 sòlid que va deixar bones sensacions de cara a la progressió de la temporada. Per la seva banda, els Castellers de Castelldefels van completar la seva exhibició amb el 2 de 6, el 3 de 7, el 4 de 7 i el pilar de 5.

Amb la feina feta a plaça, la colla va celebrar l’inici de temporada amb una fideuada popular i una festa que es va allargar fins ben entrada la nit, amb la música de les Tarrakonenas i DJ Seryii.

La temporada ja ha començat i els Xiquets del Serrallo encaren les pròximes setmanes amb la mirada posada a continuar creixent i consolidant els seus castells de cara als grans reptes de l’any.