19è pilar consecutiu i la millor Mercè

set. 26, 2014

El rècord de pilars caminants consecutius que arriben a la porta de l'Ajuntament ja es troba en dinou. Els serrallencs ens hem tret una miqueta l'espineta i l'amargor de la […]

El rècord de pilars caminants consecutius que arriben a la porta de l’Ajuntament ja es troba en dinou. Els serrallencs ens hem tret una miqueta l’espineta i l’amargor de la caiguda de Santa Tecla amb el 4 de 8, i de quina manera!

5 de 7 descarregat a la Mercè, és el segon que la colla ha fet el 24 de setembre en la seva història

5 de 7 descarregat a la Mercè, és el segon que la colla ha fet el 24 de setembre en la seva història

Hem igualat la que era fins ara la nostra millor actuació en una diada castellera de la Mercè. Hem descarregat el 3 de 7 i el 5 de 7, els mateixos que vam fer l’any 2006. Ara bé, és el vuitè cinc de set descarregat de forma consecutiva aquest 2014, una xifra increïble si tenim en compte que el màxim nombre de 5 de 7 que el Serrallo havia fet mai en un any eren quatre.

Després de les dues rondes, ha arribat el moment més esperat. El pilar caminant ha patit en la pujada i baixada de les escales, i també en l’inici del carrer Major, perquè les mans i el segon, l’Isaac Herrera, no trobaven l’encaix òptim.

El canvi del baix, Christian Borràs per Jordi Mallol, a la meitat del carrer Major, i els successius torns de les mans han donat una mica més d’estabilitat a l’espadat. Després de la baixada de Misericòrdia, el tram final de la plaça de la Font ha estat molt més controlat.

Impressionant esclat d’alegria de tota la plaça pel dinovè pilar caminant consecutiu dels Xiquets del Serrallo que arriba a l’Ajuntament. Aquest és especial si recordem que té madrina, la periodista tarragonina Danae Boronat.

Felicitats als que heu format part del pilar, els dos baixos, el segon, la Yaiza de la Cruz i el seu germà Jordi Ferré Moran, i felicitats a totes les mans que l’heu portat. L’any que ve, VINT.

Us posem l’enllaç al vídeo del pilar caminant: